شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

18 تا از بهترین راه های جذب فالوور در اینستاگرام

۸۱,۴۹۶ بازديد

 

شما میتوانید با استفاده از سرویس ها و ابزارهای داخل پکیج در یک ساعت 3 هزار سکه از برنامه پرطرفدار و محبوب فالوئربگیر اینستاگرام دریافت کنید. 42. از ابزارهای ویرایش عکس برای بریدن، افکت دادن و… علاوه بر این، مخاطبی که به تازه وارد صفحه شما شده است، متوجه میشود که شما از تبلیغات غیرقانونی استفاده کردید و صفحه شما را ترک خواهد کرد. مین یون گی علاوه بر نام هنری شوگا، لقب دیگری به نام august D دارد که از آن برای آهنگهای مستقل یا به اصطلاح سولو ترک استفاده میکند؛ حرف D نشان دهنده محل تولد او و کلمه August برعکس شده نام هنری اصلیاش است. توزیع سریع انجام می شود، و ما آن را طوری انجام می دهیم که به هر شرایطی از اینستاگرام پایبند باشیم. البته باید به این نکته توجه داشته باشیم که جذب فالوور به تنهایی پایان راه نیست. همچنین غیر از پکیج، میتوانید اطلاعات و قیمت پیج ها رو اینجا بررسی و تبلیغ در پست یا استوری هر یک را به تنهایی سفارش بدید. تصور کنید فردی که پیج فروش لوازم الکترونیکی دارد، تبلیغ (با هدف فروش) خود را به اینفلوئنسری بدهد که محتوای پیج آن آموزش گلدوزی است! استفاده از ترفند های موفقیت در اینستاگرام کار سختی نیست؛ در ادامه به توضیح و بررسی هر کدام از آن ها می پردازیم. در میون افراد مشهور هم انگاری این ترفند خیلی استفاده میشه و میتونیم ارام جوینده رو مثالی بارز برای این موضوع بزنیم. من بار ها سعی کردم از این راه کسب درامد کنم ولی همه راه هایی ک امتحان کردم زمان زیادی میبره و بازم تجربم کامل نیست و نمیتونم نتیجه ای ک میخوام رو بدست بیارم.

برخلاف بسیاری از مشاورین کسب و کار که هزینههای بسیار سنگینی بابت مشاوره اینستاگرام دریافت میکنند، دریافت اطلاعات از دکتر مجیک کاملا رایگان است و شما میتوانید با بخش مشاوره دکتر مجیک تماس بگیرید و اطلاعات لازم و بروز را در رابطه با الگوریتمهای اینستاگرام و همچنین نحوه رشد یک پیج اینستاگرامی را به طور کامل دریافت کنید. 11. این که مشخصاتتان در بیو کامل باشد - علاوه بر استفاده از کلمات کلیدی مرتبط در هشتگها- استفاده از یک لینک به سایت خودتان در اضافه کردن به تعداد فالوور اینستاگرام موثر است، نکته مهم دیگر این است که هیچ زمان اسپم نفرستید، چون باعث می شود کسی که پروفایلتان را میبیند، از فالو کردن آن صرف نظر کند. اگر نام تجاری شما طولانیتر است، نام کاربری خود را به نحوی کوتاهتر کنید که مخاطبان همچنان آن را بشناسند. اگر به تازگی عضو شبکه اجتماعی اینستاگرام شده باشید، احتمالا پست کردن عکس در حالیکه جز چند لایک و کامنت چیزی نصیبتان نمیشود، شما را از آن دلزده کند. معمولا اکانت هایی که نرخ مشارکت کاربرانشان ۱۰ درصد و یا بیشتر باشد، باید به فیک بودن آن شک کرد. نوشته و منتشر کرده باشد، در این قسمت برای شما نمایش دادهمیشود. این موضوع هم مستقیما روی افزایش فالوورها اثرگذار است . در ابتدا سرویسهای دکتر مجیک برای شما به درستی کار تبلیغات اینستاگرام را انجام میدهند و پس از آن، فالوورها به صفحه شما تزریق میشود. 16. تعداد بالای آپلود پست شما در روز، تاثیر منفی در جذب فالوور ندارد بعضی بر این باورند که با زیاد پست گذاشتن مخاطبان خسته و دلزده میشود و اینکار در جذب فالوور و افزایش تعامل تاثیر منفی دارد اما طبق تحقیقات و با توجه به گزارش یونیون متریکز ( Union Metrics) بین تعداد پست ها و میزان تعامل فالوورها هیچ رابطه منفی وجود ندارد. 3. برگزاری یک مسابقه در اینستاگرام، ساده ترین راه این است که یک پست در رابطه با مسابقه در پیج خود بگذاریم و از بازدیدکننده ها بخواهید در صورت تمایل برای شرکت در مسابقه آن پست را لایک کنند.

جهت خرید فالوور یک پنل اختصاصی اینستاگرام به شما تعلق میگیرد که با استفاده از آن قادر به خرید فالوور درجه یک اینستاگرام هستید. در وهله اول شما قادر هستید تا با استفاده از تبلیغات اینستاگرام دکتر مجیک و همچنین با خرید فالوور ایرانی دکتر مجیک، اقدام به رشد پیج اینستاگرامی خود کنید. شما در فروشگاه ایرانی فالو قادر خواهید بود تا از تمام خدمات بی نظیر و بسیار با کیفیت خرید فالوور اینستاگرام با ضمانت جبران ریزش و قیمت های شگفت انگیز استفاده کنید. 49. مخاطبینی که تعداد فالوورهایشان با شما برابر است را پیدا کنید و در پستهایتان، از آنها تبلیغ کنید. بهترین راه برای پیدا کردن هشتگ ها این است که رقیبانتان را در شبکه اجتماعی اینستاگرام دنبال کنید و بررسی کنید ببینید که در پستهای شان از چه هشتگ های استفاده کردند. باید بدانیم قصد جذب کدام دسته از کاربران این شبکه اجتماعی را داریم. بررسی و تجزیه تحلیل: شما باید دائما استراتژی های خود را تجزیه و تحلیل کنید. 24. بر اساس تحقیقات انجام شده پستهایی که در آنها از رنگ آبی استفاده شده ۲۴ درصد لایک بیشتری، نسبت به عکس هایی با رنگ قرمز یا نارنجی داشتهاند، پس سعی کنید در پست های خود از عکسهای با رنگ آبی استفاده کنید. سعی کنید زمان انتشار پست های افراد را بدانید تا بلافاصله پس از انتشار پست کامنت خودتان را قرار دهید تا بیشتر دیده شود.کامنت باید قابلیت دیده شدن را داشته باشد . بنابراین، شما باید از این الگوریتمها که به صورت روزانه / هفتگی تغییر میکنند، اطلاع داشته باشید. 10. به کار بردن فیلتر مایفر (Mayfair filter) طبق بررسیهای صورت گرفته برای افزایش فروش شما موثر است. طبق تحقیقات به عمل آمده، فیلتر نکردن عکسها باعث جذب فالوور بیشتری میشود، بنابرین از فیلتر کردن تصاویر خودداری نمایید.

برای حل این موضوع، بهتر است قابلیت تگ شدن را محدود نمایید تا کاربران تنها در صورت تمایل خودتان بتوانند شما را تگ نمایند. 6. در پستهای خود از هشتگ های پرطرفدار استفاده کنید در این صورت با سرچ کردن آن هشتک، توسط کاربران اینستاگرام، پست شما نمایش داده میشود که این مساله باعث معرفی پیج شما می شود. فان را به آن میدهید و این نرم افزار هر پستی راجب این موضوع دید و سه پست دیگرش را نیز لایک میکند. 19. با استفاده از موقعیت مکانی، میتوانید کاربران بیشتری را جذب کنید، علاوه بر این، در صورتیکه، یک کسب و کار محلی را اداره میکنید، به این وسیله، توجه افراد حاضر در آن منطقه را به خود جلب خواهید کرد. قابلیت های جذاب و کاربردی اینستاگرام آن را به بستری ایده‌آل برای بازاریابی اینترنتی تبدیل کرده است. در شبکه اجتماعی اینستاگرام چندین روش برای افزایش فالوور وجود دارد که در این مقاله روش های رایگان جذب فالوور را بررسی خواهیم کرد. بسیاری از افرادی که در شبکه اجتماعی اینستاگرام فعالیت می کنند به دنبال افزایش فالوور اینستاگرام هستند. از آنجایی که شبکه اجتماعی اینستاگرام شبکه ای برای اشتراک گذاری تصاویر و ویدئو می باشد،پس حرف اول و آخر را در اینستاگرام تصاویر می زنند. میباشند، اما تعدادی از آنها نیز افراد عادی هستند که با فعالیت مستمر در شبکههای اجتماعی و تولید محتواهای جذاب، موفق به جذب مخاطب و بالابردن تعداد فالوورهای خود شدهاند. بیش از 47 میلیون کاربر اینستاگرام در ایران و بیش از چندصد میلیون کاربر در سرتاسر جهان، از این شبکه اجتماعی استفاده میکنند و تعداد کاربران فعال در هر ماه، بسیار بیشتر از تعدادی است که بتوان تصور کرد یا در این مقاله گنجاند.

علاوه بر روش هایی که برای شما گفته شد تعدادی اپلیکیشن نیز برای افزایش فالوور در اینستاگرام وجود دارند که با استفاده از آن ها نیز م یتوانید فالوور های پیجتان را افزایش دهید.در ادامه آن ها را برای شما معرفی خواهیم کرد. برای این کار طبق الگوریتمهای تقریبا ناشناخته­ی اینستاگرام بهتر است پستهایی که می­گذاریم دارای لایک هرچه بیشتر باشند و از آن مهمتر بهترست مخاطبین بیشتری زیر پست ما کامنت بگذارند. خودم بارها این کار را انجام دادهام و طبق تجربه میگم که تأثیر بسیار خوبی دارد. 7. طبق تحقیقات به عمل آمده ساعت آپلود عکس تاثیر بسزایی در افزایش دنبال کننده در اینستاگرام شما دارد مناسب ترین زمان برای پست گذاشتن 1 تا 2 بامداد و یا 5 بعدازظهر است. این کپشن میتواند فالووران پیج را تشویق به انجام کاری کند یا آنها را تشویق به کامنت گذاشتن و یا به اشتراکگذاشتن محتوا میکند. یکی از کار هایی که باید فعالان برای دیده شدن صفحه خود انجام دهند این است که فالوور هایی را جذب پیج خود کنند. اما از طرفی برای محتوا ساری باید خب از موارد مختلف استفاده کنی، مثلا این مدلیه که از زار و زندگیت بزاری و یا راه به راه بچهات رو بیاری جلو دوربین و هر کجا که رفتی عکس و فیلم فراموشت نشه! 9. در صورتیکه در صفحه اینستاگرام، پست های زیاد اما بی معنی مثلا عکس غذاهای مختلف یا عکس های غیر مرتبط دارید، نباید منتظر استقبال بازدیدکنندگان و افزایش فالوور باشید، کیفیت بر کمیت اولویت دارد. وقتی همه چیز را اصولی انجام داده باشید، کار چندانی در این قسمت باقی نمیماند. استفانی مورگان ، بنیانگذار و مدیرعامل Social Lock، از تحقیقات بازار به عنوان جایگزینی برای خرید فالوور حمایت میکند و میگوید: « انجام تحقیقات بازار در مورد اینکه مشتری ایدهآل شما چه می خواهد؟

شما زحمت میکشین و کلی وقت میذارین و یک حساب کاربری ایجاد میکنین و کلی دوست و رفیق جمع میکنین. یک راه دیگر برای معرفی کردن حساب کاربری خودتان به مخاطبان جدید این است که از دیگران بخواهید شما را تگ کنند. 28. اشخاص مورد نظر را در پستهای خود تگ کنید، با این کار می دانید که عکس های شما در هنگام جست و جوی، آن افراد هم دیده خواهند شد. 40. چنانچه به صورت زنده و از نزدیک، شاهد اتفاق یا حادثهای بودید و از آن صحنه عکس و فیلم گرفتهاید، موقع آپلود پست افراد مهم و معروف اینستاگرام را تگ کنید، تا بیشتر دیده شوید و کاربران بیشتری، تصاویرتان را به اشتراک بگذارند. پس از آن در خواست 12 و 13 میلیون کامنت را نمود که در نهایت به 18 میلیون کامنت رسید و بالاخره موزیک جدید تتلو منتشر شد. 18. با استفاده از پیکورا، بفهمید کدام نوع از پستهای شما بیشترین میزان ارتباط را داشتهاند و از این پس این نوع پستها را بیشتر آپلود کنید. بر اساس تحقیقات انجام شده، پستهای روز سه شنبه، بیشترین میزان تعامل دنبالکنندگان اینستاگرام را به همراه داشتهاند. ممبر گروه به گروه نوعی روش ممبرگیری هدفمند با بازدهی بالا در نکست ممبر انجام میشود. سایت با ما یک انتخاب مناسب برای افرادی است که دوست دارند در پیج خود فالورهای جدیدی را داشته باشند و دوست دارند صاحب یک پیج با فالور بالا باشند. آرام جوینده از متولدین دهه هفتاد است و خب به طبع جینگولی جات رو خیلی دوست داره چون هنوز اقتضای سنشه و هر چند که مادر دو فرزند هستش، اما با توجه به اینکه چهره و استایلی رو مد و اروپایی طور داره، خب اون سبک از ظواهر هم مورد پسندشه.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.