یکشنبه ۱۸ شهریور ۰۳

7 روش برای بازنویسی محتوای جدید برای وب سایت شما

۶۶ بازديد


بهترین و باهوش ترین افراد در بیشتر زمینه ها تخصص ندارند یا فاقد تخصص هستند، بنابراین تولید محتوای خوب مستلزم یافتن منابع دیگری است. برای اطلاع شما، اگر در حال تولید محتوا برای وب سایت خود هستید و می خواهید آن را به سایت یا منبع دیگری منتقل کنید، حتما به موارد زیر توجه کنید:

نکات زیادی را در محتوای خود بگنجانید.

همیشه سعی کنید از وب سایت های دیگری که برای آنها محتوا می نویسید بازخورد دریافت کنید تا محتوای مثبت ایجاد کنید.

به یاد داشته باشید، اگر نکات و ایده‌هایی را به محتوای بازنویسی شده اضافه کنید، بازنویسی نمی‌کنید، بلکه محتوای منحصربه‌فرد ایجاد می‌کنید، زیرا محتوای جدیدی ایجاد می‌کنید.

از پارامترهای محتوای پیش فرض استفاده کنید.

در حین بازنویسی محتوای خود، سعی کنید به یک سایت نچسبید بلکه سعی کنید از سایت های مختلف ایده بگیرید زیرا ایده گرفتن سرعت نوشتن شما را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. بسیاری از افرادی که از روش بازنویسی محتوا استفاده می کنند با تغییراتی از وب سایت های دیگر محتوا تولید می کنند، اما به یاد داشته باشید که این روش انتخاب خوبی نیست، بلکه ابتدا باید ایده بگیرید و از چارچوب محتوای سایر وب سایت ها برای ایجاد مقالاتی منحصر به فرد استفاده کنید.

از بازنویسی محتوای سفارشی استفاده کنید

امروزه تکنیک های بازنویسی در ۸۰ درصد سایت ها اتفاق می افتد و سایت های بسیار کمی هستند که محتوای کاملا منحصر به فرد تولید می کنند. به خاطر داشته باشید که وقتی می خواهید محتوایی را برای بازنویسی انتخاب کنید، اطلاعات زیادی در مورد آن در اینترنت وجود دارد، زیرا در این صورت می توانید محتوای بهتری را بازنویسی کنید.

استفاده از محتوای چند صفحه گزینه مناسبی برای بازنویسی نیست یا برای ایجاد و انتشار باید کل محتوا را بازنویسی کنید.

ادغام اطلاعات از چندین سایت

در قسمت های قبل به اختصار اشاره کردیم که در فرآیند بررسی محتوا سعی کنید از محتوای سایت استفاده نکنید. روش ترکیب محتوای چند سایت در یک برنامه تولید محتوا به شما این امکان را می دهد که محتوای کاملی تولید کنید و محتوای بازنویسی شده ای که تهیه خواهید کرد کیفیت بالایی خواهد داشت.

به این نکته مهم توجه کنید که کیفیت محتوا فقط به خود آیتم ختم نمی شود، بلکه عوامل زیادی برای کیفیت واقعی محتوا وجود دارد.

مقاله را به زبان خود بازنویسی کنید

همیشه و همه جا گفته ایم که نوشتن محتوا یا نوشتن تبلیغات باید بر اساس نیازهای کاربر باشد تا بهترین تاثیر را داشته باشد. به عنوان یک مقاله، لحن نوشتن در برخی وب سایت ها و در برخی زمینه ها باید رسمی باشد، اما در برخی زمینه ها لحن نوشتن دوستانه است.

اگر زمینه کاری شما به گونه ای است که لحن نوشته شما با رقبا متفاوت است، بهتر است با بازنویسی مطالب، مطالب را از زبان کاربران خودتان بازنویسی کنید، زیرا لحن محتوا انتخاب خوبی نیست. برای هر مقاله و سئو و رتبه بندی نیز تاثیر بالایی دارد.

از روش کلمه به کلمه استفاده نکنید.

بازنویسی محتوا روشی بسیار ساده و آسان است، اما به شرطی که نتوانید کلمه به کلمه بازنویسی کنید، زیرا در این صورت بیش از 60 درصد محتوای شما کپی می شود. بهترین استراتژی اسناد در قالب پاراگراف است و استفاده از این استراتژی واقعاً باعث می‌شود که محتوای شما از محتوای هدف متمایز شود و منحصر به فرد در نظر گرفته شود.

کپی مطالب ممنوع!

در روش محتوا نویسی نباید مطالب را کپی کنید و تغییراتی در آن ایجاد کنید، این گزینه اصلا خوب نیست و فقط وقت و زحمت خود را تلف خواهید کرد. خلاصه کردن شکل دیگری از خلاصه نویسی است، یعنی ابتدا مطالب را بخوانید و سپس اطلاعات را به صورت فنی یادداشت کنید.

از اعداد استفاده کنید

استفاده از اعداد و ارقام در مرحله تولید محتوا می تواند نظر کاربر را به خود جلب کند که از نظر سئو می تواند نتایج خوبی را به دنبال داشته باشد. طبق بررسی وب سایت الکسا بیش از 70 درصد مطالب با استفاده از اعداد و اعداد وارد می شود، بنابراین روش نوشتن متن شامل اعداد، حروف، اعداد فارسی و لاتین، ایموجی و ... می باشد. آن را امتحان کنید. بنابراین، کاربر بیشتر با محتوای بازنویسی شده سردرگم می شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.