یکشنبه ۱۸ شهریور ۰۳

فیشیال صورت چیست؟

۶۴ بازديد


فیشال یکی از خدمات زیبایی و مراقبت از پوست برای خانم ها و آقایان است. فیشال صورت و پوست برای طراوت، زیبایی، جوانسازی و پاکسازی صورت انجام می شود و امروزه به خصوص در بین خانم ها بسیار محبوب است. پاکسازی صورت، لایه برداری، سفید کردن، آبرسانی، سفت کردن پوست می تواند بسیار موثر باشد و در صورت انجام می شود تا چهره شما زیباتر شود. می توانید گام به گام فیشال را انجام دهید و آن را به بخشی از روال زندگی خود تبدیل کنید.

مزایای مراقبت از پوست صورت چیست؟

پاکسازی پوست از آلودگی های روزانه

ماساژ صورت برای شل کردن عضلات منقبض

کاهش و جلوگیری از چین و چروک پوست

منافذ باز پوست را از بین ببرید

جوش های سر سفید و سر سیاه را از بین ببرید و آنها را کاهش دهید

سفت کننده و لیفت کننده پوست

کاهش تیرگی، گودی و کیسه های زیر چشم

آکنه و آثار آکنه را از بین می برد

بهبود آسیب های پوستی

روش گام به گام بالا

قبل از انجام آرایش صورت، با یک متخصص پوست و زیبایی مشورت کنید تا در مورد نوع پوست شما و خدماتی که باید برای آن انجام دهید، صحبت کنید. امروزه درمان های پوست و صورت در سالن های زیبایی و مطب پزشکان انجام می شود. اگر قصد دارید پوست صورتتان را انجام دهید، بهتر است این کار را در کلینیک زیبایی و مطب زیبایی انجام دهید.
برای انجام فیشیال و پاکسازی صورت به آموزشگاه و آکادمی خانه عروس مراجعه نمایید.
به طور کلی صورت پوست دارای 5 سطح است که در ادامه به آن می پردازیم.

1. مرحله تمیز کردن:

اولین قدم در هر صورت برای هر پوستی پاکسازی است. در این مرحله متخصص با استفاده از پدهای مخصوص و ماشین لباسشویی صورت شما را کاملا تمیز می کند. به همین دلیل، پزشک صورت شما باید از پاک کننده های متناسب با نوع پوست شما استفاده کند.

2. لایه برداری:

در این مرحله، پس از پاکسازی، متخصص پوست شما را با استفاده از کرم های لایه بردار و اسکراب های مخصوص یا بخار، لایه برداری می کند تا سلول های مرده از سطح پوست پاک شود.

3. مرحله استخراج.

این مرحله مهم ترین مرحله برای پوست صورت است، بنابراین اگر به درستی انجام نشود باعث ایجاد جوش و آکنه می شود. در مرحله استخراج صورت، منافذ پوست پر از روغن و ناخالصی ها باید با استفاده از ابزار مخصوص تخلیه شوند.

4. مرحله ماساژ:

پس از مرحله استخراج، پوست ماساژ داده می شود. ماساژ پوست باعث شل شدن عضلات صورت و گردش خون در پوست می شود. ماساژ صورت نیز تنش و استرس را کاهش می دهد. بهتر است این مرحله را با دقت و به آرامی انجام دهید تا موثر واقع شود.

5. ماسکفاز:

آخرین مرحله استفاده از ماسک مناسب پوست شما است. در این مرحله متخصص ماسک نهایی را با توجه به نوع پوست و حساسیت شما روی پوست شما اعمال می کند. مثلا اگر پوست خشکی دارید باید از ماسک مرطوب کننده استفاده کنید و اگر پوست چرب دارید معمولا از ماسک های متعادل کننده چربی استفاده می شود.

چهره به چهره در خانه

علاوه بر مراجعه به کلینیک زیبایی یا سالن زیبایی، می توانید در منزل نیز فیشال صورت انجام دهید. با تهیه محصولات پاک کننده و اسکراب مخصوص و استفاده از ماسک های خانگی می توانید عمل های صورت را در منزل انجام دهید. مطمئن شوید که مراحل مراقبت از صورت را به ترتیب دنبال کرده و از محصولات مناسب پوست خود برای مراقبت از صورت در منزل استفاده کنید.

نکته: برای رفع سیاهی دور چشم چون پوست دور چشم نازک و حساس است باید از مواد مخصوص پوست دور چشم استفاده کرد و برای رفع سیاهی دور چشم از کرم ها و مواد مخصوص استفاده کرد. برای آرایش صورت استفاده می شود

هزینه صورت چقدر است؟

ارزش اسمی به عوامل مختلفی بستگی دارد. قیمت آرایش صورت بستگی به برند و نوع تجهیزات مورد استفاده، تجهیزات مورد استفاده، طول درمان و نوع پوست شما دارد. با ثبت سفارش در "خدمات از ما" می توانید یک پیشنهاد رایگان برای متخصصان حرفه ای مراقبت از پوست ما دریافت کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.