سه شنبه ۲۷ شهریور ۰۳

بهترین فیلم های برنامه نویسی

۲۲ بازديد

 این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده است. دانش می تواند آنها را به رویاهای بلندمدتشان برساند. پست امروز هم تقریبا همینه فیلم هایی که با این موضوع ساخته شده و در لیست فیگار قرار گرفته اند جزو بهترین فیلم های برنامه هستند.

و اگر به فیلم های غنی با داستان های جذاب و جذاب علاقه دارید، به شما توصیه می کنیم از لیست کامل 1000 فیلم برتر دنیا دیدن کنید. با ما همراه باشید تا بدانید چه مشاغلی می توانند شما را با دنیای برنامه نویسی آشنا کنند.

بازی های مبارزه ای

War Games واقعا یک فیلم کلاسیک در مورد یک هکر بسیار باهوش است. WOPR یک ابر رایانه نظامی ایالات متحده است که وظیفه پیش بینی نتیجه یک جنگ هسته ای را بر عهده دارد. این هکر به طور تصادفی این وب سایت را پیدا کرد.

او با اشتباه گرفتن واقعیت با یک بازی، با دستکاری در مراحل بازی خیالی خود، ناگهان یک موشک هسته ای را رها می کند و ناخواسته جنگ جهانی سوم را آغاز می کند. این نمایشنامه با داستان جذاب و بدیع خود نامزد دریافت جایزه اسکار شد و همین باعث تماشای آن می شود.

هکرها

همانطور که از نام اثر پیداست این فیلم ارتباط تنگاتنگی با برنامه نویسی دارد. این اثر را نمی توان بهترین فیلم برنامه نویسی نامید، اما قطعا یکی از بهترین هاست.

این فیلم که داستان هکرهایی را روایت می‌کند که ویروسی ایجاد می‌کنند که می‌تواند پنج نفتکش را واژگون کند، در زمانی فیلمبرداری و منتشر شد که استفاده از اینترنت چندان مورد استقبال قرار نگرفت.
برای دانلود فیلم برنامه نویسی کلیک کنید.
در آن زمان تعداد برنامه نویسان بسیار کم بود و احتمالاً این دلیل خوبی برای دیده نشدن اثر بود، زیرا دیده نشد و برای عموم جذب نشد. اما برعکس، امروزه این فیلم جنایی به شدت به برنامه نویسان توصیه می شود زیرا جامعه آماده درک آن است.

ماتریس i

یکی از بهترین فیلم های برنامه نویسی، فیلم علمی تخیلی The Matrix است. این فیلم در واقع چشم اندازی از آینده ای دور است که در آن حقیقت برای مردم فاش خواهد شد.

شبیه ساز کامپیوتری به نام ماتریکس توسط ماشین های حساس برای تسخیر بشریت ساخته شد. کیانو ریوز نقش هکری به نام نئو را بازی می کند که توسط شورشیان برای هک کردن ماتریکس کشف و آزاد می شود. این فیلم هکرها را به شیوه ای واقع گرایانه به تصویر می کشد و آن را برجسته می کند.

دزدان دریایی سیلیکون ولی

Pirates of Silicon Valley داستان اپل و مایکروسافت را روایت می کند. این اثر به مخاطب نشان می دهد که چگونه استیو جابز و بیل گیتس به ایده ساختن یک کامپیوتر شخصی که همه بتوانند از آن استفاده کنند، رسیدند.

بهترین ویدیوهای برنامه نویسی حول محور این دو شخصیت می چرخد. دیدن این فیلم به تمامی علاقه مندان به برنامه نویسی توصیه می شود.

سیستم عامل را متحول کنید

قبل از معرفی این پروژه لازم است برای شما اصطلاحی به نام متن باز تعریف کنیم. درست است که مایکروسافت بزرگترین شرکت نرم افزاری در جهان است، اما این بدان معنا نیست که همه مردم به محصولات و تجارت خود علاقه دارند.

از آنجایی که ویندوز مایکروسافت به پرکاربردترین سیستم عامل برای رایانه های شخصی در سراسر جهان تبدیل شده است، بسیاری از کارشناسان از قوانین سختگیرانه مایکروسافت در مورد مجوز، مالکیت، توزیع و اصلاح نرم افزار آن انتقاد کرده اند.

به دلیل مخالفت بسیاری از کارشناسان برجسته فناوری، به ویژه ریچارد استالمن، که بر این باور بود که نرم افزار کامپیوتری باید از نظر اقتصادی و فکری آزاد باشد، این جنبش به عنوان "جنبش منبع باز" شناخته شد.

در نهایت، یکی از تحسین کنندگان استالمن، لینوس توروالدز، سیستم عامل جدیدی به نام لینوکس ایجاد کرد، نرم افزاری که به طور آزادانه توزیع می شود و بسیاری از توسعه دهندگان آن را به طور قابل توجهی برتر از ویندوز می دانند.

انقلاب سیستم عامل مستندی است که به بررسی ریشه های جنبش متن باز می پردازد و مسائل فنی و فکری مربوط به آن را به گونه ای توضیح می دهد که برای علاقه مندان به کامپیوتر و عموم مردم به طور یکسان قابل درک باشد.

این اثر یک سند رسمی در مورد جنبش نرم افزار آزاد به طور کلی است. با وجود اینکه این فیلم در سال 2001 منتشر شد، تماشای آن برای هر کسی که علاقه مند به اکشن است توصیه می شود.

ضد انحصار

Antimonopoly فیلم بسیار جالبی است که جنبه پنهان و کثیف برنامه نویسی را به تصویر می کشد. این داستان شغلی از آنجا شروع می شود که یک برنامه نویس کامپیوتری که در یک شرکت معروف و موفق در پورتلند کار می کند، شغل رویایی او، متوجه می شود که رئیسش ابزاری مرموز برای حل مشکلات مخفی و وحشیانه خود دارد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.