یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

پرینتر سه کاره

۳,۷۸۰ بازديد


امروزه استفاده از چاپگرها بسیار افزایش یافته است. چاپگر لیزری سه کاره یکی از آن پرینترهایی است که هر روز در حال پیشرفت است.

به یاد داشته باشید که هنگام خرید یک چاپگر لیزری سه کاره، تنها چند مشخصات و پارامترهای کلی بر عملکرد نهایی چاپگر تأثیر می‌گذارند، از جمله سه پارامتر اصلی مانند سرعت چاپ و دقت چاپ، هزینه‌های نگهداری و تعداد پرینت‌های جداگانه. شارژ تونر به عنوان پودر چاپ

چاپگر لیزری سه طرفه چیست؟

پرینتر چندکارهبه معنای پرینتر-اسکنر و دستگاه کپی است و برخی از آنها فکس را نیز انجام می دهند.

این پرینترها انواع مختلفی دارند، مانند پرینترهای لیزری سه کاره و غیره. چاپگرهای لیزری سه کاره برای مصارف خانگی را می توان مورد بحث قرار داد. برای استفاده شخصی و متصل به کامپیوتر خانگی است

این پرینترهای لیزری برای کارهای با حجم کم طراحی شده اند و به طور کلی زمان تهیه یک کپی از یک سند یا داده هایی که آنها می گیرند حدود 6 تا 25 صفحه در دقیقه است.

سرعت عملکرد آنها نسبتاً بالا است، بنابراین هزینه هر صفحه نسبتاً بالا است، خرید یک چاپگر لیزری سه کاره گرانتر از انواع دیگر است. همچنین امکان چاپ تصاویر از دوربین های دیجیتال و اسکنرها از روی داده های کارت حافظه وجود دارد.

پرینترهای لیزری شبکه سه کاره یا چند کاره برای چاپ با حجم بالا و سرعت بسیار بالا طراحی شده اند، توسط شرکت ها و سیستم ها و دفاتر بزرگ استفاده می شوند و توسط چندین کاربر استفاده می شوند و در هر زمان قابل استفاده هستند 45. خلاصه چاپ 100 صفحه .

کیفیت چاپ از چاپگر لیزری سه طرفه

اگر قصد خرید پرینتر لیزری سه کاره را دارید باید بدانید که کیفیت چاپ این پرینترهای چند منظوره بالاتر از حد متوسط ​​است و می توانند تمامی اسناد و تصاویر رنگی یا سیاه و سفید را با کیفیت بالا برای هر دو دفتر چاپ کنند. و کاربرد خانگی بسیار مناسب خواهد بود.

اما در مورد چاپ تصاویر باید بگوییم که عملکرد کمی ضعیف است و برای چاپ عکس با کیفیت بالا باید از چاپگر مخصوص چاپ عکس استفاده کنید.

دستگاه کپی با چاپگر لیزری سه طرفه

کاری که می توان با چاپگر انجام داد دستگاه فتوکپی است زیرا می تواند اسناد را به صورت سیاه و سفید با کیفیت خوب کپی کند که جالب خواهد بود.

با کمک دستگاه فتوکپی پرینتر لیزری سه کاره  آوافرهنگ می توانید اسناد را از 25 به 400 برابر بزرگ و کوچک کنید که با این ویژگی اضافی می توان این صنعت را در یک برگه نیز انجام داد.

با پرینتر لیزری سه طرفه چاپ و چاپ کنید

علاوه بر چاپ های رنگی، یک چاپگر لیزری سه بعدی می تواند روی برگه ها با چاپگر دو طرفه یا دو طرفه چاپ کند که به طور خودکار در هر دو طرف چاپ می شود.

برخی از چاپگرهای سه کاره این ویژگی را دارند که استفاده از آن بسیار راحت تر است و سرعت کار را افزایش می دهد. البته اکثر پرینترهای لیزری سه طرفه در یک جهت کار می کنند.

ADF نامیده می‌شود و دارای یک تغذیه خودکار اسناد است که به شما امکان می‌دهد به جای تعویض دستی اسناد برای کپی، همه آنها را روی هم در دستگاه قرار دهید و به دستگاه اجازه می‌دهد به طور خودکار صفحات را ارسال و کپی کند.

به عنوان مثال اگر می خواهید حدود 30 صفحه را کپی کنید، تمام صفحات را در دستگاه قرار دهید، دستور کپی را از منوی تنظیمات دستگاه ارسال کنید و سیستم آنها را کپی و تحویل می دهد و می توانید صفحات اصلی را دریافت کنید. .

در این شرایط می توانید همزمان کارهای دیگری مانند تهیه اسناد دیگر، نوشیدن چای با دوستانتان یا گپ زدن با همکارانتان را انجام دهید.

مزیت دیگری که چاپگرهای لیزری سه کاره جدید می توانند ارائه دهند، استفاده از اتصال به اینترنت و Wi-Fi است.

اگر چاپگر شما بتواند از اینترنت و شبکه وای فای بی‌سیم استفاده کند، کار را برای شما آسان‌تر می‌کند تا بتوانید بدون اتصال به سیستم، کپی یا کارهای چاپی بزرگ بسازید.

توصیه می شود در صورت کپی، فکس یا پرینت اسناد با حجم بالا و سرعت بالا، بهتر است از اتصال سیمی استفاده کنید تا در صورت قطع شدن اتصال وای فای -فای اطلاعات وارد شده به سیستم از بین نرود. . و نیازی به وارد کردن مجدد داده ها نیست. فعالیت را دوباره از ابتدا شروع کنید.

معایب پرینترهای لیزری سه کاره

اگر به دنبال خرید پرینتر لیزری سه کاره هستید، باید بدانید که این نوع چاپگر علاوه بر ویژگی های جذاب، می تواند به کیفیت چاپ و تصویر بسیار بالایی نیز دست یابد. باید بدانید که در نوع لیزری از هیچ نوع جوهر استفاده نمی شود و همچنین عمر آنها بسیار بیشتر از پرینترهای جوهرافشان است.

البته معایبی هم دارند از جمله رنگ های استفاده شده که بسیار گران بودند. اگر قصد چاپ و کپی دارید که ممکن است محدود باشد، بهتر است از نوع جوهر استفاده کنید زیرا برای مشکی بسیار گران است. و چاپ سفید درست است.

توجه داشته باشید که پرینترهای لیزری سه کاره فقط روی کاغذ سنباده آرد سفید کار می کنند، اما چاپگرهای جوهرافشان می توانند روی همه انواع کاغذ چاپ کنند.

سرعت چاپ فیلترهای لیزری بیشتر از مدل های جوهرافشان است، اما اگر می خواهید سه پرینتر لیزری برای مصارف خانگی بخرید، بهتر است بدانید که کمتر از 20 صفحه در روز چاپ می کنید. پرینترهای جوهرافشان بهترین گزینه هستند

اگر قصد خرید پرینتر لیزری سه کاره را دارید، توجه داشته باشید که قیمت پرینتر لیزری سه کاره در ابتدا بسیار بالاست، اما از نظر لوازم جانبی تعمیر و نگهداری، بسیار ارزانتر از نوع جوهر آن خواهند بود. . ،

خرید کارتریج جوهر بسیار گران است و اگر در ابتدا هزینه زیادی پرداخت کنید، برای نگهداری از پرینتر لیزری به هزینه زیادی نیاز ندارید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.