یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

مهاجرت به قبرس (اقامت و شهروندی قبرس شمالی)

۷۸ بازديد


در این صفحه مراحل اخذ تابعیت و زندگی در قبرس، هزینه های زندگی در قبرس و تمامی مسائل مربوط به آن از صفر تا صد را مورد بحث قرار می دهیم. در حال حاضر شرایط زندگی در قبرس شمالی و راه ها و روش های مهاجرت به قبرس به شرح زیر است:

• یافتن مسکن با خرید ملک

• مهاجرت از طریق راه اندازی کسب و کار

• مهاجرت از طریق تحصیل در قبرس

• با دعوتنامه استخدام ویزا بگیرید

برای خرید ملک به قبرس مهاجرت کنید

برای کسانی که می خواهند در قبرس زندگی کنند، خرید ملک یک راه معقول و مقرون به صرفه برای مهاجرت به قبرس شمالی است. پروژه های مختلفی برای فروش با روش های پرداخت مناسب وجود دارد که به شما امکان می دهد مصالح ساختمانی خود را انتخاب کنید و کلاس های طولانی مدت بدون بهره تا 84 ماه پرداخت داشته باشید.

تنوع املاک از واحدهای استودیویی (بدون اتاق) گرفته تا ویلاهای ساحلی فوق العاده مجلل که حداقل یک سوم دیگر کشورهای مدیترانه ای قیمت دارند، یکی از جاذبه هایی است که باعث شده بسیاری از افراد از کشورهای شمال اروپا و کشورهای روسی زبان وجود داشته باشد. در قبرس شمالی املاک و مستغلات نخرید. .

در واقع با خرید ملک، هزینه مسکن را پرداخت کرده اید و حق زندگی در قبرس را دریافت کرده اید. علاوه بر این، شما سرمایه گذاری سودآوری انجام داده اید و با افزایش قیمت ملک در سال از 10 به 30 درصد در مناطق مختلف قبرس، می توانید شاهد رشد سالانه سرمایه خود باشید. به علاوه، با تبدیل ریال به پوند، برنده نهایی معامله هستید.

خرید، فروش و ثبت املاک و مستغلات در قبرس شمالی https://euromy.info به پوند انگلیس انجام می شود و این تضمینی قوی برای محافظت از سرمایه شما در ارز ارزشمند انگلیس است. اساساً تفاوت اصلی خرید ملک در قبرس و ترکیه در همین مورد است. زیرا در ترکیه خرید شما معمولا به دلار بوده و ثبت اسناد به لیر ترکیه می باشد. البته املاک در قبرس در مقایسه با ترکیه مزایای بسیار دیگری نیز دارد که در جدول زیر به آنها خواهیم پرداخت:

تفاوت قبرس شمالی و ترکیه در خرید ملک

خرید ملک در ترکیه خرید ملک در شمال قبرس

خرید به دلار - ثبت اسناد به لیر، خرید - فروش - اجاره و ثبت اسناد به ارز گرانبها پوند استرلینگ

اجازه ندهید اموال به خارجی ها فروخته شود و به ترک ها یا سازمان های دولتی به لیر ترکیه به نصف قیمت مصوب دولت بفروشید. قیمت توافقی بین خریدار و فروشنده است و دولت دخالتی در قیمت ندارد. قیمت. و هیچ محدودیتی در تعداد معاملات برای همه ملیت ها وجود ندارد (افغانستان - چین - سوریه - برخی از کشورهای آفریقایی و کشورهای در حال جنگ مجاز به سرمایه گذاری در قبرس شمالی نیستند. حتی یک مورد بسیار سختگیرانه برای اسرائیل وجود دارد. ) .

مجوز فروش پس از حداقل سه سال (فقط املاک تکمیل شده) مجوز چندگانه برای فروش املاک پیش خرید شده و ناتمام

با مبلغ معینی فقط در محل اقامت در ملک، صرف نظر از قیمت (البته تعداد تخت ها باید متناسب با تعداد اعضای خانواده باشد)

اقامت در املاک در مناطق املاک مشخص شده در هر نقطه از قبرس به خارجی ها اجازه اقامت در آنجا را می دهد (توجه داشته باشید که املاک نزدیک به مناطق نظامی و امنیتی به خارجی های بدون مدرک فروخته می شود و این یک قرارداد است. اما آنها مشکلی با اقامت ندارند).

معمولا شرایط پرداخت منعطفی وجود ندارد و تا زمانی که مبلغ کامل پرداخت نشود نمی توانید برای اقامت اقدام کنید و می توانید تا ده سال اقساط ملک را پرداخت کنید و حتی پس از تحویل ملک نیز به پرداخت ادامه دهید. علاوه بر این، می توانید با پرداخت 35 درصد از ارزش ملک، برای اقامت اقدام کنید (این درصد در قوانین جدید 2024 قبرس شمالی بیشتر خواهد بود).

قیمت املاک (به پوند) رشد چندانی ندارد رشد قیمت املاک (به پوند انگلیس) بین 10 تا 30 درصد در سال متغیر است.

مالیات بین 15 تا 40 درصد، فقط 5 درصد و مالیات فقط یک بار

خرید اعیان، خرید زمین و هدایا و مشارکت برابر با شهروندان قبرسی

آیا مردم با خرید خانه خانه می خرند؟

مشتری و زیر مجموعه ها

زیر گروه های خریداران فردی عبارتند از:

• همسر

کودکان زیر هجده سال (اتوماتیک)

فرزندان مجرد بالای 18 سال باید درخواست جداگانه ای را به پلیس مهاجرت ارسال کنند (دختران بدون محدودیت سنی و پسران تا 25 سال)

• والدین خریدار

به خاطر داشته باشید که تعداد اتاق خواب ها باید متناسب با تعداد افراد باشد. و با توجه به تجربه ما در بخش سرمایه گذاری و مسکن، توصیه ما خرید دو ملک جداگانه برای کسانی است که به دنبال محل زندگی برای والدین خود هستند. شما می توانید یک ملک جداگانه (حتی به صورت یک فضای استودیویی، یعنی یک واحد بدون اتاق خواب) خریداری کنید تا والدینتان بتوانند اقامت دائمی پیدا کنند، یا باید تعداد اتاق خواب های خانه خود را افزایش دهید، که اینطور نیست. مقرون به صرفه برای . با تو.

آیا خواهر و برادر می توانند همزمان در ملک زندگی کنند؟

اگر مجرد باشند (فقط 2 نفر) می توانند بمانند. در نظر داشته باشید که تعداد زیادی از افراد می توانند در یک شراکت شریک باشند، اما قوانین برای اخذ اقامت با شرایط مشارکت متفاوت است. طبق قانون مهاجرت، در صورتی که هر دو مجرد باشند، تنها یک خانواده (مالک و زیرمجموعه) یا دو خواهر و برادر می توانند از طریق ملک اقامت کنند.

چه کسانی می توانند در قبرس شمالی ملک بخرند؟

همه مردم به جز شهروندان سوریه، افغانستان، چین و کشورهای آفریقایی (به جز آفریقای جنوبی و مصر) می توانند در قبرس شمالی ملک خریداری کنند. پس از اینکه این افراد گذرنامه ای با تاریخ کمتر از یک ماه از کشورشان به پلیس دادند، پلیس قبرس شمالی در صورت نداشتن سابقه کیفری از طریق سازمان اینترپل به جرایم این افراد رسیدگی می کند. ، من می توانم کتاب بگیرم.

لازم به ذکر است که قانون جدید قبرس 2024 نیز شامل مقررات بسیاری برای اتباع اسرائیلی است.

آیا با خرید ملک می توان اقامت دائم گرفت؟

هر کسی که دارای ملک در قبرس شمالی باشد می تواند برای اقامت اقدام کند. شما می توانید 3 سال اول 1 سال و از سال 3 تا 5 2 سال در این اقامتگاه زندگی کنید و در صورت داشتن شرایط زیر بعد از سال 5 اقامت دائم شوید.

• برای اقامت یک ساله، دو ساله و پنج ساله باید منابع مالی کافی (20000 دلار برای ملک پیش خرید شده و 15000 دلار برای ملک آماده نقل مکان) داشته باشید. شرط اقامت پنج ساله داشتن دارایی بیش از 125000 پوند و ترک قبرس (در 5 سال گذشته) برای بیش از 6 هفته در سال است. اگر می خواهید مهاجرت کنید و قصد ندارید به طور دائم در قبرس زندگی کنید، باید هر یا دو سال یکبار مجوز اقامت خود را تمدید کنید و نمی توانید اجازه اقامت دائم دریافت کنید.

• آدرس محل اقامت قانونی را ارائه دهید. (اجاره ملک پیش خرید شده و اثبات خرید ملک)

• معاینه پزشکی تایید می کند که بیماری عفونی وجود ندارد.

• شناسنامه و اسناد ازدواج با ترجمه رسمی جهت اخذ اقامت برای زیر مجموعه های مالک.

• گواهی مجوز از کشور مبدا با تاریخ حداقل یک ماهه (اگر محل تولد و اقامت فرد قبل از ورود به قبرس در دو کشور مختلف باشد، باید از هر دو مکان گواهی مجوز دریافت کند).

آیا پس از زندگی از طریق خرید خانه حق کار داریم؟

بله محدودیتی وجود ندارد اما باید فورا نوع ویزا (از ویزای مالک به ویزای کاری) تغییر کرد. زیرا وزارت کار قبرس شمالی برای کار بدون بیمه بسیار حساس است و اگر نوع ویزای شما به دلیل بیمه تغییر نکرده باشد یا جریمه سنگینی خواهید داشت یا از کشور اخراج خواهید شد.

فراموش نکنید که برای یافتن شغل مناسب در قبرس شمالی باید دو شرط اصلی داشته باشید:

• آشنایی با زبان ترکی (انگلیسی در سطح دوم)

• داشتن مهارت های لازم (مربوط به بخش ساخت و ساز یا بخش گردشگری یا بخش آموزش)

مزایای مهاجرت به قبرس شمالی برای خانواده ها چیست؟

دسترسی به خدمات پزشکی رایگان در مراکز مجهز دولتی

آموزش رایگان در مدارس دولتی

تحصیل در دانشگاه با تخفیف ویژه (فقط برای کسانی که به زبان ترکی در دانشگاه ادامه می دهند).

یک حساب بانکی بین المللی باز کنید و کارت های مسترکارت و ویزا (کارت های اعتباری و نقدی) را به ارزهای واقعی مانند پوند انگلیس، دلار، یورو و لیر ترکیه دریافت کنید.

امکان استفاده از وام بانکی با خرید اقساطی

ساده سازی عالی در روند اخذ ویزای توریستی سایر کشورها

با ایجاد یک شرکت به قبرس شمالی مهاجرت کنید

دولت قبرس شمالی سیاست های خود را بر اساس جذب سرمایه گذاری خارجی بنا نهاده است. بسیار از کارآفرینان حمایت می‌کند و سرمایه‌گذاران زیادی را در سراسر جهان جذب کرده است تا با سهولت گرفتن مجوز کسب و کار و سپس ارائه وام‌های بلندمدت با نرخ بهره بسیار پایین، به فکر راه‌اندازی یک کسب‌وکار باشند. اقامت در قبرس شمالی

قبرس شمالی کشوری با جمعیت کم و پتانسیل بسیار بالا است. در این کشور سه برابر بیشتر از قبرسی ها، دانشجویان خارجی ساکن هستند. و طبق پیش بینی ها تخمین زده می شود که سالانه بیش از 10 میلیون گردشگر از این کشور بازدید کنند. بنابراین مشاغلی که پاسخگوی نیاز دانشجویان و گردشگران باشد می تواند بازار کار خوبی داشته باشد.

علاوه بر این دو حوزه، هر کاری که مربوط به بازار ساختمان باشد، بازار بسیار مناسبی برای رشد و توسعه دارد. سرمایه گذاران زیادی به بازار املاک و مستغلات قبرس شمالی روی آورده اند و کار ساخت و ساز در این کشور با سرعت و مقیاس بسیار بالایی انجام می شود.

اگر بخواهیم از آثاری که آینده بسیار خوبی دارند نام ببریم باید بگوییم:

کافه یا رستوران

فتوکپی و کارهای فنی مربوط به امور دانشجویی

تعمیر تلفن همراه

سالن آرایش

عکاسی و فیلمبرداری حرفه ای.

دفتر معماری

مهندسی سازه

تولید کابینت و مصالح چوبی

تولید سنگ های ساختمانی.

گرافیک و تبلیغات

در صورت ثبت شرکت چه کسانی می توانند در قبرس اقامت کنند؟

حمایت دولت از سرمایه گذاران حتی در زمینه اخذ مجوز اقامت موثر است. صاحبان مشاغل ویزای کارآفرینی اولیه 2 ساله دریافت می کنند و تمام زیر مجموعه های آنها بدون نیاز به کمک مالی مجوز اقامت دریافت می کنند (زیررده ها برای همه انواع اقامت یکسان است). صاحبان مشاغل برای دریافت اجازه اقامت نیازی به ارائه هیچ گونه کمک مالی ندارند و روند اخذ اقامت سریعتر و آسانتر از سایر اشکال اقامت است.

آیا با ثبت شرکت اقامت دائم می گیریم؟

خیر، وقتی 6 سال گذشت و بیمه کار در این مدت رد شد، سرمایه گذار می تواند برای مسکن دائم اقدام کند.

مهاجرت به قبرس از طریق تحصیل

شما می توانید ویزای تحصیلی در قبرس شمالی را از دو طریق دریافت کنید:

• ثبت نام در آموزش عالی.

پذیرش در کالج هایی که تحصیل کوتاه مدت ارائه می دهند. به عنوان مثال، مدارسی که دوره های کوتاه مدت ارائه می دهند مانند دوره های زبان ترکی، انگلیسی، آلمانی یا آموزشگاه های فنی و حرفه ای. مانند دوره های مدیریت گردشگری، مدیریت پروژه و مدیریت بازرگانی.

دانشجو (چه دانشجو و چه دانشجو) نیازی به تامین منابع مالی ندارد. اما همراهان بالای 18 سال او باید توانایی مالی را به دولت نشان دهند. (در حال حاضر 25000 دلار به بالا)

کلیه دانشجویان و افراد تحت تکفل آنها می توانند از تسهیلات دولتی و افتتاح حساب بانکی رایگان استفاده کنند.

در این صفحه در مورد دانشگاه های قبرس شمالی به تفصیل توضیح داده ایم.

مزایای اقامت تحصیلی قبرس شمالی معایب اقامت تحصیلی قبرس شمالی

عدم نیاز به منابع مالی - پرداخت مالیات کمتر - بهره مندی از خدمات درمانی رایگان در مراکز درمانی مجهز دانشگاه و سایر مراکز دولتی - امکان اخذ ویزا برای همراه دانشجو امکان اقامت دائم - الزام به خروج از کشور به محض فارغ التحصیلی

اخذ اقامت قبرس از طریق دعوتنامه کاری

به طور کلی، ویزای کار به ندرت در اداره مهاجرت قبرس شمالی در دسترس است. اما کارفرمایان این حق را دارند که اگر افراد حرفه ای در خارج از جزیره دارند و می خواهند آنها را وارد تجارت خود در قبرس کنند، برای متقاضی دعوت نامه ارسال کنند. در این صورت کارمند مسئول کارمند است و در صورت ارتکاب جرم، کارمند نماینده قانونی خواهد بود.

ضمناً کارفرما موظف است مبلغی را به نام کارمند خارجی در بانک ببندد. تمام این محدودیت ها با هدف اولویت دادن کارفرمایان به افرادی است که ویزای قبرس را دریافت کرده اند و از فیلترهای اصلی دولت (ظرفیت مالی و کارت سلامت) عبور کرده اند.

کارفرما موظف است حداقل مبلغ تعیین شده توسط وزارت کار را به عنوان دستمزد به کارمند و همچنین حق بیمه ماهانه کارمند را پرداخت کند. در حال حاضر هزینه بیمه برای یک کارمند غیر قبرسی حدود 3000 لیر ترکیه و حقوق اولیه حدود 20000 لیر ترکیه است.

اقامت قبرس و مهاجرت با استفاده از تمکن مالی

اخذ ویزای موقت یک ساله از طریق راه های مالی و اجاره ای روش اخذ اقامت سال های گذشته بود که در آیین نامه جدید سال 2024 لغو شده است. این بار در رده ویزای موقت; مبلغ کمک مالی باید بیش از 25 هزار دلار باشد. توجه داشته باشید که این مبلغ باید در حساب شما در گردش باشد و از زمان پردازش تا دریافت مسکن (که حدود دو ماه یا بیشتر طول می کشد) در دسترس باشد. فردی که منابع مالی دارد می تواند برای زیر مجموعه های خود برای ویزای یک ساله اقدام کند و برای زیر مجموعه ها نیازی به مبلغ اضافی نیست. (گروه های فرعی در همه انواع مسکن یکسان هستند).

تمامی افرادی که از این طریق فرصت اقامت کسب کرده اند مانند سایر انواع اقامت از مزایای دولتی به صورت رایگان برخوردار خواهند شد. برای اخذ تابعیت قبرس شمالی یورومای با ما تماس بگیرید.


پاسپورت قبرس با سرمایه گذاری

جالب است بدانید قبرس شمالی پاسپورت را به پول نمی فروشد. دلیل آن حفظ سطح بالای امنیت در این کشور است.

بسیاری از کشورها از جمله قبرس جنوبی و یونان سعی دارند با فروش شهروندی خود به خارجی ها، ضعف اقتصادی خود را جبران کنند. این منجر به هجوم مجرمان ثروتمند می شود که به دنبال هویت های جدید برای پنهان کردن جنایات خود علیه این کشورها و تهدید امنیت این کشورها هستند. قبرس شمالی کشوری امن است. صرف نظر از میزان سرمایه گذاری در 5 سال اول اقامت، باعث سردرگمی و احتیاط مهاجران می شود. و پس از بررسی حداقل پنج ساله در مرحله اول راه را برای اقامت دائم هموار می کند و مرحله بعدی پاسپورت می باشد.

در سال های اخیر، در ایران شاهد تعدد آژانس ها و موسسات مهاجرتی و اعزام دانشجو به خارج بسیاری بوده ایم که نه تنها در تهران، بلکه در شهرستان ها نیز شروع به فعالیت داشته اند. همانطور که می دانید،ما همیشه به دنبال کیفیت بوده ایم و در این مقاله نیز سعی شده بهترین موسسات مهاجرتی که برتر هستند و با استانداردهای بالا اقدام به اجرای خدمات مهاجرتی و اعزام دانشجو می کنند معرفی گردند.

متقاضیان مهاجرت به خارج

متقاضی مهاجرت به خارج، باید هوشمندانه در مسیر خود، اقدام به دریافت کمک کند چرا که پس از شروع و عقد قرارداد مهاجرتی، راه پیش ندارد. این انتخاب باید فوق العاده با تفکر، بررسی دقیق و درایت باشد. آکادمی اکسیر تلاش می کند به شما برای تصمیم گیری موسسه برتر مهاجرتی کمک کند.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.