شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

بازيگر نقش عادل فردوسي‌پور در سريال "گاندو۲"/ هيچ ديالوگي در اين سريال ندارم

۴۴ بازديد

لوتي يا "گاندو ۲" سريال نوروزي شبكه سه سيما است كه در كنار ديگر كار‌هاي طنز و ملودرام، رقابت عجيب و غريبي را رقم خواهد زد.

 

به گزارش گروه وبگردي باشگاه خبرنگاران جوان،سياوش قاسمي را بسياري از مخاطبان با نقش آقاي مقدم "جايزه بزرگ" مهران مديري به ياد مي‌آورند، گروهي با نقش عادل فردوسي‌پور سريال "سه پنج دو" و برخي هم او را با "دوربين مخفي" اميرحسين قهرايي به ياد مي‌آورند. بازيگري كه كار تصويري را به صورت حرفه‌اي با سريال "بچه‌هاي خيابان" همايون اسعديان آغاز كرد و با كار مهران مديري، فيلم سينمايي قلقلك و "سه پنج دو" بيشتر شناخته شد. او قرار است در عيد نوروز با نقش و گريمي متفاوت، با سريالي امنيتي خودش را به آنتن تلويزيون برساند.

سريالي كه با نام "لوتي" اين روز‌ها بيشتر شناخته مي‌شود تا فصل دوم "گاندو"! همان خبري كه مدير گروه فيلم و سريال شبكه سه سيما در اختيار قرار داد و اعلام كرد: "با توجه به فضاي متفاوت سريال "لوتي" كه در ژانر امنيتي جاسوسي ساخته شده و اقبالي كه مردم به اين ژانر در چند سال اخير نشان داده‌اند، اين سريال براي پخش در نوروز ۱۴۰۰ انتخاب شد. "

بنابر اشاره آذرپندار در جريان اين گفت‌وگوي كوتاه درباره فضا و داستان سريال رايزني‌هاي متفاوتي شد؛ چرا كه او به اين نكته اشاره كرد "لوتي" تقلاي يكي از سرويس‌هاي جاسوسي بيگانه براي ضربه‌زدن به ايران و مقابله نيرو‌هاي داخلي با اين توطئه را به تصوير خواهد كشيد.

در اين رايزني‌ها و گمانه‌زني‌ها، آن تقلاي يكي از سرويس‌هاي جاسوسي بيگانه را به ماجراي "زم" اشاره دادند كه در اثر جديد جواد افشار كه در سكوت كامل رسانه‌اي كليد خورد، قرار است به آن پرداخته شود. سوژه‌اي كه مي‌تواند در ايام نوروز و كنار كار‌هايي مثل "نون. خ" شبكه يك، "همبازي" شبكه دو و "نوروز رنگي" شبكه پنج، رقابت عجيب و غريبي را رقم بزند.

بازيگر نقش عادل فردوسي‌پور در سريال

سريالي كه جز صريح‌ترين و پركنايه‌ترين محصولات تاريخ صداوسيما به حساب مي‌آيد. حساسيت‌ها درباره آن به حدي بالا رفت كه در يك سال و نيم گذشته، از هيچ شبكه‌اي حتي افق، آي‌فيلم و تماشا بازپخش نشد. شايد هم به اين دليل ترجيح دادند با نام موقت "لوتي" فعلاً خودشان را به عنوان سريال نوروزي تلويزيون معرفي كنند كه در جاي خودش اتفاق جديد و قابل توجهي است.

يكي از اتفاقات قابل توجه ديگر حضور سياوش قاسمي بازيگر شناخته شده تلويزيون و سينما است كه پيش از اين او را با "دوربين مخفي"، نقش عادل فردوسي‌پور در كار حسين سهيلي‌زاده و كار‌هاي مهران مديري بيشتر مي‌شناسيم و حالا او در "لوتي" يا همان "گاندو ۲" ايفاي نقش مي‌كند.

او گفت: من فكر مي‌كنم قبل از هر اظهارنظري، اين بهترين تصميمي بود كه شبكه سه سيما گرفت و مجموعه تلويزيوني "لوتي" يا همان "گاندو ۲" را براي آنتن نوروزي‌اش انتخاب كرد. چون اعتقاد دارم اين سريال رقيب جدّي براي ديگر سريال‌هاي نوروزي شبكه‌هاي تلويزيوني خواهد بود.

وي با اشاره به ريزِش ساختمان چند طبقه‌اي در يكي از سكانس‌هاي سريال، تأكيد كرد: جالب است بدانيد در سريال سكانسي فيلمبرداري مي‌شد كه ساختمان چند طبقه‌اي بدون اينكه بازيگران خبر داشته باشند ريزش مي‌كند. البته تا جايي كه اطلاع دارم گروه فيلمبرداري مي‌دانستند. وقتي اين صحنه را پشت مانيتور مي‌ديديم آن‌قدر طبيعي بود كه در سينماي هاليوود هم ديده نمي‌شود. بيشتر اين صحنه‌ها در كروماكي طراحي مي‌شود، اما جواد افشار اصرار داشت اين صحنه طبيعي باشد. منتظر كاري بسيار جذاب و ديدني باشيد كه امسال عيد نوروز ۱۴۰۰ با گاندو رقم خواهد خورد.

قاسمي درباره نقش خودش گفت: نقشي كه ديالوگ ندارد و انگار آدم كر و لالي است؛ با چشم و نگاهش بازي مي‌كند و از هر جهت با گريم متفاوت و اتفاقات جديد، اين نقش را از هر حيث جذاب مي‌كند.

او همچنين به تجربه كار با جواد افشار اشاره كرد و افزود: من اين نقش را مديون هادي افشار دستيار كارگردانم كه اين فرصت را به من داد تا چشمه‌هاي ديگر بازيگري‌ام را به رخ بكشم. با اينكه نقشِ من از لحاظ طولي كم است، اما از لحاظ عرضي، مؤثر است. تا جايي كه اطلاع دارم براي اين نقش، ۳۰ نفر تست داده بودند و من انتخاب شدم. جالب اين است كه نمي‌دانستند من بازيگر طنز بوده‌ام و خودم هم نگفتم تا اين نقش را از من نگيرند. وقتي گريم شدم رفتم و با جواد افشار صحبت كردم. به من گفتند با اين نقش زندگي كن و واقعاً يك دوره بازيگري را در دوره جواد افشار گذراندم.

اين مجموعه تلويزيوني قرار است از ايام نوروز ۱۴۰۰ روي آنتن شبكه سه سيما برود و همان‌طور كه اعلام شد، "لوتي" نام موقت اين سريال است. با پيگيري‌هايي كه شده بازيگران اصلي داستان "گاندو"، يعني داريوش فرهنگ و وحيد رهباني حضور دارند و بازيگران امنيتي جواني مثل پندار اكبري و علي افشار نيز به ايفاي نقش مي‌پردازند البته تغييرات و تحولاتي هم وجود دارد همچون حضور بازيگران جديدي مثل اميريل ارجمند و بهمن دان كه گفته مي‌شود نقش يك ارتشي را در اين سريال تلويزيوني ايفا مي‌كند.

منبع: تسنيم

انتهاي پيام/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.